onsdag den 17. august 2011

I haven...

Efter endnu en travl dag på arbejde, var det tid til en tur rundt i haven for at lade alle tanker om arbejde flyve med vinden langt ned i skoven - og væk fra mit hoved:-) Det lykkedes meget godt, og med ind igen fik jeg disse billeder af sen sommer vækst..



Kæmpe ferskener på et lille træ.. nu må de gerne snart blive modne... ellers holder træet vist ikke til de tunge frugter!

 
 Kæmpe solsikker og et hav af ærter og ærteblomster


           Majs -  gulerødder og rødbeder






  






Tomater i massevis ... Kommer nok til at skulle bruge en opskrift på ketchup - anyone?



 
 Det var godt at drivhuset blev så stort.. måske det skulle have været endnu støre.... :-)


Peber                           og agurk .....

Blomster ude..... 




 ......Og til at tage med ind:-)



Så er hovedet renset, og tankerne er nogle helt andre... klar til en stille og hyggelig aften:-)

2 kommentarer:

  1. Hold op, hvor ser det bugnende og godt ud! :-)

    Hvis jeg havde for mange tomater, ville jeg lave dem her. http://www.slagtenhelligko.dk/2006/05/26/ovntoerrede-tomater/

    Ketchupopskrift kan jeg ikke hjælpe med.

    SvarSlet
  2. Tak - ja der sker meget i haven lige for tiden... Men er træt af det dårlige kamera - ville ønske jeg kunne tage lige så smukke billeder som dem, du tager:-)
    Tak for opskriften - tror vi må prøve lidt af hvert:-)

    SvarSlet